Etiketler

5 Aralık 2014 Cuma

Sephora Super Cleansing Trio (Makyaj Temizleme Seti)

Merhaba kızlar ,yeni bir yazıyla karşınızdayım . Sephora 'nın bu üçlü setini göreniniz duyanınız olmuştur ,benim de alalı baya olsa da anca bugüne yazısını yazabildim:) Almayanlar varsa , sephora mağazalarında satılan bu paketi denemek isteyenler için değerlendireceğim.
Paket içeriğine gelecek olursak ; 
Suya dayanıklı çift bazlı göz makyaj temizleyicisi,
Makyaj temizleme sütü ,
Rahatlatıcı tonik 'ten oluşuyor. 
Son zamanlarda bu çift fazlı temizleyiciler baya satılır oldu , ben öncelikle yves rocher'inkini denemiştim ,çoğunuz bilir . Zaten rengi ,kıvamı kokusu herşeyi aynı . Göz makyajını gerçekten çok iyi temizliyor , ben 2 makyaj pamuğu ile göz makyajımı temizleyebiliyorum . Fakat sonrasında bıraktığı yağlı his yüzünden yüzümü tekrar yıkamak zorunda kalıyorum .:)
Çift fazlı olmasının sebebi,üste biriken yağımsı bir yapısının olması . Kullanmadan önce çalkalayıp homojen bir görüntü oluşturmanız lazım . 
Böylece makyajınızı kolaylıkla çıkarabilirsiniz. Bence kullanışlı mı ,pek değil . Anca tatile gidildiği zamanlarda yanınıza alırsanız boyut açısından rahat edersiniz. 50ml lik ürünler çünkü . 
Setin içindeki rahatlatıcı toniği çok sevdim . Yüzünüzü iyice temizlediten sonra pamuğa döküp son kez siliyorsunuz. Ve cildiniz iyice temizlenmiş olup ,rahatlayıp ferahlamanızı sağlıyor . İçlerinden en sevdiğim ürün bu oldu diyebilirim . 
Ortadaki temizleme sütü bana hiç kullanışlı gelmedi , ya da alışık olmadığım için hiç sevemedim . Yoğun el kremi kıvamında ,yüzünüze sürüp silmeniz gerekiyor . Ama sonrasında yapış yapış bir his bırakıyor ve tekrar gidip yüzünüzü yıkamanız gerekiyor . Ayrıca gözde ve yüzde makyaj kalıntıları da bırakıyor ,hiç başarılı bir ürün olmamış . Severek kullanan varsa aranızda yorum olarak belirtirseniz sevinirim ,belki de ben yanlış kullanıyorumdur :)
Ürünlerin açıklama kısımları bu şekilde ,
Paraben ,alkol ,parfum içermiyorlar .
Zaten en güzel sonuç için üçünün birlikte sırasıyla kullanılması gerekiyor . Bu ürün sadece seyahatlerde işime yarar diye düşünüyorum . Çünkü normal zamanlarda evde bebek şampuanı ile makyajımı temizliyorum . Sonrasında tonikle cildimi rahatlatıyorum .
Evet ürünün fiyatı görselde de belli olduğu gibi 14.90:) . 42tl den düştüğüne şaşırdım çünkü 42tl lik başarılı bir ürün olmadığını düşünüyorum :) sadece toniğini sevdiğimi varsayarsak ,büyük boyunu almayı düşünebilirim . 
Sormak istedikleriniz varsa aşağıda yorum olarak belirtebilirsiniz, blogumu ve instagram hesabımı takip etmeyi unutmayın , hoşçakallıııın!:) 
Www.isilisilblog.blogspot.com veya www.isilisil.com 
Instagram : @isilinblogu 

3 yorum:

  1. Instagramda @emineuzunkpr olarak takipteyim ve paylastim

    YanıtlaSil
  2. çift fazla göz makyajı temizleyicisini hiiiççç sevmedim. Yves rocher'inki açık ara daha iyi bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yves rocherinkinden bi farkını görmedim ikisi de benim için kullanışlı ürünler olmadılar :)

      Sil