Etiketler

31 Temmuz 2016 Pazar

Maskaraya Elveda ! 3D İpek Kirpik Uygulaması | DasSpa Güzellik Merkezi

Keyifli Pazarlar !

Günün yazısı ,ipek kirpik üzerine olacak.Sıkça sorulan soruların cevabını vereceğim,aynı zamanda yapılan işlemi ve düşüncelerimi sizlere aktaracağım.

Yıllardır maskarasız yaşayamayan ben,sonunda ipek kirpik yaptırmaya karar verdim. Dolgun ve tek tek ayrılmış kirpikler makyajda en sevdiğim nokta diyebilirim.Hatta ten ve göz makyajı yapmasam bile ,maskarayı mutlaka kullanıyorum.Bu görünüme fazlasıyla alıştım diyebilirim,kullanmadığım zamanlar hep bir eksiklik hissediyorum ne yazık ki.Maskarayı her temizlediğimde ise kopan 2-3 tane kirpiği de görünce fazlasıyla rahatsız olmaya başlamıştım..

İnternetten araştırmaya başladım,kullanan arkadaşlarıma danıştım ve sonunda ben de ipek kirpik yaptırmaya karar verdim. Şimdi detaylara geçelim..


Öncelikle internette okuduğum olumsuz yorumlar,aklımda bir sürü soru işareti bırakmıştı,işlemi yaptırmadan önce hepsini detaylıca sordum,bilgi aldım. Size şöyle söyleyeyim,kalitesiz yapılan her işlem 3 günün sonunda kendini belli ediyor. 50TL'ye de ipek kirpik var,200TL'ye de... Sizin için her zaman,kalite ve doğallık ön planda olmalı...Ucuz fiyat veren kuaförlerden uzak durun,işin ehli bir güzellik merkezine gidin..
Kullanılacak kirpik %100 ipek olmalı ,yapıştırıcısının ise zararlı kimyasallar içermemesi gerekiyor.

Yukarıdaki fotoğrafta , kendi kirpiklerimi görüyorsunuz.Biraz daha uzun ve kıvrık olmasını, takma kirpik gibi durmamasını ve sonlara doğru dökülen yerlerin biraz daha yoğun olmasını istedim. Sanki maskara sürmüşüm gibi^^

Uygulama sırasında gözünüzde hiç makyaj olmamalı,ben ek olarak lens kullanıyorum ne olur ne olmaz diye, lens kabımı yanıma almıştım fakat çıkarmama hiç gerek kalmadı.Lens varken de işlem başarıyla gerçekleşti.Gözlerim yanmadı,kızarmadı ve kirpikler batmadı. Tek gözün ipek kirpik uygulaması yarım saat kadar sürüyor,toplamda 1 saate yakın işlem bitiyor. Ayrıca tek göz için 70'e yakın ipek kirpik kullanılmış.

Gelelim sıkça sorduğunuz sorulara ;

Kendi kirpiklerin zarar görüyor mu ?
İpek kirpikler,kirpik dibine veya deri kısma yapıştırılmıyor.Kendi kirpiklerinizin üzerine,1-2mm yanına uygulanıyor. Kendi kirpiklerimiz de saçlarımız gibi,gün içinde oynamasanız bile dökülebiliyor. İpek kirpiğin ,ek olarak verdiği bir zarar yok.

İpek kirpik ne kadar süre kullanılabilir ?
Ayda 1 bakım yaptırdığınızda 4-5 aya kadar kullanabiliyorsunuz. Ben 3.haftaya girdim,önümüzdeki hafta bakıma gitmeyi düşünüyorum.Bu süre içinde dökülen kısım varsa ekleme olacak ve bakım yapılacak. Eğer istemezseniz ,özel çıkarıcısıyla çıkartılıyor,uygulama yapılan merkeze gitmeniz lazım ,sakın koparmayın.


Kullanımı rahat mı? Deniz-havuz veya duşta?
İlk 24 saat su ile temas ettirmemeniz gerekiyor,yapıştırıcının etkisini azaltabiliyormuş.Sonrasında rahatça denize-havuza girebilirsiniz.Ben sadece ilk günler alışamadım,duştan çıktıktan sonra kirpiklerimin üzerinde su birikti,onu da havluyla üzerine bastırarak kuruladım.Eee ne de olsa,artık upuzun kirpiklerim var ^^

Peki ya göz makyajı ?
Çok rahat! Krem farı göz kapağıma uyguluyorum,çıkıyorum. Kirpikler uzun olunca makyaj yapmasan bile makyaj efekti veriyor zaten^^ Eyeliner sürerken kirpik uzunluğundan dolayı zorlanabilirsiniz fakat kesik uçlu bir fırçayla diplere uygulayınca üstesinden gelebilirsiniz.Makyajı temizlemek en önemli nokta! Kesinlikle yağ bazlı çıkarıcılar kullanmamanız gerekiyor,su bazlı temizleyicilerle köpürterek çıkarabilirsiniz.Bu noktada bebek şampuanları devreye giriyor! Favorim Johnson's Baby.♥


Evde bakım yapabilir miyiz?
Evde yapabileceğiniz tek şey kirpiklerinizi fırçayla taramak.Bunun için kullanmadığınız bir maskarayı iyice temizleyip fırçasıyla kirpiklerinizi günde 1 kere tarayabilirsiniz.Veya Mac gibi kozmetik mağazalarında fırça başlıklarından bulabilirsiniz.Uzun kirpikleriniz kolayca birbirine karışabilir,sabah uyandığınızda onları da taramayı unutmayın^^

Uyurken problem oluyor mu ?
Ben zaten uykumda fazla hareket etmem,yüz üstü yatarken de ipek kirpiklerimle hiçbir problem yaşamadım.


Kirpiklerimin yeni halini çok sevdim! Özellikle yaz aylarında maskara kullanmamak gibisi yok!Sabah kalktığımda da bakışlarımı daha canlı hissediyorum.Çoğu zaman makyaj yapmama gerek bile kalmıyor.Çevremdekiler kirpiklerimin çok doğal olduğunu söylüyor,ki bence de aşırı doğal oldu.İpek kirpik veya maskara olabileceği anlaşılmıyor bile.Kendi kirpiklerimmiş gibi görünüyor.

Antalya'da yaşayanlar için ,ipek kirpik ve cilt bakımı yaptırdığım güzellik merkezinin adresini veriyorum :

DasSpa Güzellik Merkezi
Yeşilbahçe Mah. 1450SK. No: 17A / Lara - Antalya
Telefon : 0242 323 8 323
Cep : 0532 243 37 31
İnstagram adreslerine ise buradan ulaşabilirsiniz.♥

Fiyat bilgisini,diğer hesaplarımdan mesaj atanlarla paylaşıyorum,ek olarak başka sorularınız varsa yorum olarak bırakabilir veya bana aşağıdaki sosyal medya hesaplarımdan ulaşabilirsiniz.♥

İnstagram : isilinblogu
Snapchat : isilinblogu

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
Hoşçakalııııınnn ^^

♥♥♥

3 yorum:


  1. Merhaba,

    Backlinkli makale alıyor musunuz? Makale başı ücret politikanız nedir acaba?
    Biz birçok bloggerla çalışıyoruz. Eğer uygun bir fiyat verebilirseniz aylık planlarımıza almak isterim.

    – Yazı içindeki 2-3 kelimeye link verilecek.
    – Yazı, sitenizin konseptine uygun şekilde (gezi, seyahat, gemi turu, Kıbrıs otelleri vs hakkında) yazılacak ve hazır olarak yollanacak.
    – Linkler dofollow olacak şekilde paylaşılacak ve sitede kalacak.
    – Sosyal medya hesaplarında paylaşılacak.

    Cevabınızı bekliyor olacağım,

    İyi günler.

    H. Ozan DURMAZ

    CREAMARKS@gmail.com

    YanıtlaSil