Etiketler

3 Mayıs 2014 Cumartesi

Avon Colortrend Smoochable Ruj

Merhaba! Bugün size, çok sevdiğim Avon Colortrend Smoochable ruju yakından tanıtacağım Ben genelde turuncu tonları kullandığım için bu ruju çok beğendim. Dokusu itibariyle çok kolay sürülüyor dudakta yumuşak ve kadifemsi bir his bırakıyor, diğer rujlardan farkı, dudaklarımı yumuşacık yaptı ve daha dolgun gösterdi, çantamdan ayırmıyorum ayrıca kokusu çok güzel ve kalıcı, benden geçerli not aldı özellikle kenarlarındaki şirin kalplere bayıldım, desenleri bozulmasın diye kullanmaya kıyamıyorum diğer renklerini de en kısa sürede denemek istiyorum şuanki güncel katalog fiyatı 10,80tl ama sık sık indirime giriyor. Indirimde yakalarsanız kaçırmayın derim 5 renk seçeneği mevcut. Smoochable, Kissable, Huggable, Loveable ve Adorable. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere kendinize iyi bakın!  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder