Etiketler

6 Haziran 2014 Cuma

NOB (Nature Of Beauty) Asetonsuz Oje Temizleme Mendili

Selam ! Bugün size pratik bir oje çıkarıcı tanıtacağım . Tatilde , ya da acil durumlarda işinize yarayabilir , sizi asetonu al ,pamuğa dök sonra sil derdinden kurtarıyor :) Gratis'lerde bulabileceğiniz bu şirin renkli kutulu ,kokulu meyve aromalı 'asetonsuz' oje çıkarıcıları seveceginizi umuyorum.


  Bende iki kokusu var ; biri üzümlü diğeri portakallı . Henüz portakallısını denedim ,kokusu aynı portakallı ahşap temizleyiciler gibi :) en azından keskin aseton kokusu olmasından iyidir . Ben bu çıkarıcıyı, tırnaklarımda essence nin kum efekli ojesi varken denedim . Sanırım açık renkli düz ojeleri daha iyi çıkarıyormuş . Çıkarması biraz zaman aldı ,zaten kullanımında da tırnağın üstüne koyup biraz bekletin diyor . Yapısı çok yağlı bir süre sonra rahatsiz oldum bu kadar yağdan . Tek artı noktası , asetonsuz olması ve diğer asetonsuz oje çıkarıcılardan daha kaliteli olması .
Nasil kullanıldıgı ve içindekiler burada yazıyor . Aseton kullanmamanizi tavsiye ederim çünkü tırnakları ciddi şekilde sarartıyor yapısını bozuyor . Daha iyisi çıkana kadar en iyisi NOB :) Gratiste kampanyada yakaladım, bir alana ikincisi hediyeydi 4lira civarı bir fiyatı var :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere kendinize iyi bakın :)




Posted via Blogaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder