Etiketler

22 Kasım 2014 Cumartesi

H&M Bronzing Powder

Herkese merhaba :) Geçen gün h&m den yaptığım alışverişin detaylarını parça parça size aktarıyorum. Çok beğenilen kalpli allık ve bronzer lardan ben de aldım . Şimdi bronzer ı yorumlayacağım .
Görüntüsü bile şahane ,resmen beni al diyor :) Ben de uzun zamandır istediğim , too faced 'lardan madem alamıyorum H&M inkilerle yetineyim dedim :) daha önce de P.Formula 'nın Happy Booster allıklarından çıkarmıştı h&m. Ama yorumlarda da okuduğum gibi pigmentasyonu cok zayıf olduğu için almaktan vazgeçmiştim . Buna ise hayır diyemedim:) 
Bronzing powder 'ın 3lü renk geçişi var ,koyudan açığa doğru gidiyor ve nedense benim cildimi bronzlaştırmaktan çok aydınlattı . Çünkü ışıltıları biraz fazla ve açık renk olan kısım sanırım pigmentasyon olarak daha baskın . Ama biraz daha bastırınca bronz renkler ortaya çıkıyor . 
Bu şekilde swatchladım ,genelde aydınlık bir bitiş sağlıyor ,isteğinize göre de ayarlayabilirsiniz tabi ben böyle tercih ettim. Ama yine de renk verme konusunda biraz zayıf olduğunu söyleyebilirim . Allıktan daha cok memnun kaldım :) Onun yazısını ise ayrı yazacağım . Fiyatları 9,95 tl idi . Internet sitesinden de başka kozmetik ürünlerine bakıp fikir edinebilirsiniz. Sormak istediklerinizi yorum kısmında belirtebilirsiniz . Bir sonraki yazıda görüşmek üzere kendinize iyi bakın:) 
www.hm.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder