Etiketler

16 Kasım 2014 Pazar

H&M 3'Lü Anahtarlık Seti "Eyes" (Mascara,Eyeliner,Highlighter)

Herkese yeniden merhaba :) Bugün mini mini şirin bir ürünle karşınızdayım . Yani şunu mağazada görüpte almamak gerçekten büyük zorluk :) Zira ilk geldiğinde hemen mağazaya koştum ,raflar doluydu ,bir sonraki gidişimde ise hiçbiri kalmamıştı . Dudak için olanını alsam mı almasam mı diye de ikilemde kalmıştım ama kullanmam diye almadım. Onda da 2 lipgloss bir lipstick vardı. Neyse gelelim bu cici anahtarlığın ayrıntılarına .:)
Ben zaten bayılırım böyle minyatür şeylere yaa . Asıl amacı ,siz dışardayken olası makyaj sorunlarına çare olmak . Yani benim gibi çantanızda makyaj malzemelerinizi taşımıyorsanız böyle küçük pratik ve taşıması kolay 3'lü ile günü kurtarabilirsiniz. Genelde böyle ürünler sadece şekil olarak albenisi olur ,kullanımda sıkıntı yaratır . Ama bunlar resmen herhangi bir muadiline kafa tutar :) Hiç bu kadar kaliteli olacakları aklıma gelmezdi doğrusu .
Öncelikle highlighter dan başlayalım . Ben göz pınarlarıma doğru hafifçe dokundurdum ,o kadar az sürmeme rağmen hemen parıldamaya başladı . Ve göz farı olarak bile kullanabilirim bu renge bayıldıımm! Champagne rengi olarak geçiyor ,gerçekten de ismini hak ediyor .
Daha sonra eyeliner ile küçük makyajıma devam ettim .:)
Eyeliner ın yapısı çok ıslak ,biraz geç kuruyor . Bir de boyutu cok kücük olduğu için ,kirpiklerinize bulaşıyor. Yani pek pratik değil . Ama dediğim gibi amaç sadece günü kurtarmak .:) 
Son olarak ,maskara. Tombik ,fırça uçlu . Yapısı eyeliner gibi ıslak ,sürdüğünüz zaman bir süre beklemeniz gerekiyor kuruması için. Ama yine de maskara sürüldüğü gayet belli yani kirpikleri uzattığını söyleyebilirim .:) 
Ben bu üçlüye bayıldım ! Minyatür şeyler her zaman ilgimi çekmiştir ,o yüzden çantamdan ayırmayacağım bir ürün olacak kendileri .:) Bu arada da fiyatı 9.95. Bu ürün için zaten fazlası verilmez .:) Bulunduğunuz şehirde H&m varsa yeni gelen cicilere bir bakın derim . Gerçekten harika bir sürü şey gelmiş ve şimdiden yılbaşı koleksiyonları gelmeye başlamış .:) 
Sormak istediklerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz . Bir sonraki yazıda görüşmek üzere . Hoşçakalıınn.:)


1 yorum: