Etiketler

7 Kasım 2014 Cuma

Nivea Lip Butter Frambuaz

Selam ! ;) Bir süredir yazmaya zaman ayıramıyordum , şimdi tekrar buradayım .:) Hem deee Türkiye'ye gelmesini çok istediğim bir ürünle karşınızdayım:) Malum gratis indirimini kaçıran var mı aranızda ? Bence yoktur :) mağazalar talan edilmiş ,üzerinden haftalar geçmesine rağmen hala stoklar ve raflar boş . Hiç böyle yoğun bir indirim zamanı görmemiştim .:) Ilk alışverişimi Antalya'da yaptım ,diğerini ise Eskişehir'de . Antalya'daki mağazalarda raflar yine doluydu ama,Eskişehir'de resmen adım atacak yer yoktu ve raflarda kullanılmış peçeden başka birşey kalmamıştı ,kalabalıkta kendimize göre bir şeyler seçebildik . Tam ödeme yaparken kasa önünde göz göze geldik kendisiyle. Hemmen sepete dahil ettim.:) Antalya'da frambuazlısını görememiştim ,sadece vanilyalısı gelmişti. Ve Eskişehir'e geldiğimde yanıma şans eseri dudak koruyucu da almamıştım . Bu tesadüf süper oldu ! Hemen akşamında sürdüm ve uyudum . Ayrıntılar az sonra .:)
Şu ambalajın bile şirinliğine bakar mısınız :) mini minnacık el kremi gibi . Minyatür gibi :) ben bayılırım böyle küçük şirin şeylere . Özellikle frambuaz aroması ,kokusu ve tadı olan herşeye bayılırım ! Bu kış kendisiyle aşk yaşayacağız galiba .:)
Nivea Lip Butter, pembemsi rengi olan bir dudak yağı . Kapağı açtıktan sonra ister direkt dudaklarınıza dokundurun,ister parmağınıza sürüp dudaklarınıza uygulayın . Tabi temiz olmak şartıyla :) yoksa kapalı ve krem yapıda bir ürün olduğu için kolaylıkla mikrop kapabilir,dudağınızda uçuk vb. bakteriyel rahatsızlıklar söz konusu olabilir. 
Önce kremsi yapıda olup ,sürdükten sonra yağlı bir yapıya dönüşüyor . Uzun süre kaldıktan sonra rengi gidip sadece yağ gibi dudaklarınızda kalıyor ve parlıyor . Ben gece bakımımı yaptıktan sonra dudaklarıma iyice sürüp yatıyorum ve sabaha kadar dudaklarımda kalıyor ,nemlendiriyor ,yapış yapış bir his asla bırakmıyor . Ve soğuk havalarda da çatlamayı ,kurumayı çok iyi derece önlüyor . 5 derecelik bir havada bile denedim ,sonuç başarılı .:) Sonuç olarak yüzümüz ve dudak bölgesi ,devamlı havayla temas ettiği için kurumaya ,çatlamaya en müsait bölgemiz. Bu yüzden nemlendirmesini iyi yapmamız lazım.✔️ Malum kış kapıda ,daha soğuk havalar bizi bekliyor ...
Görüldüğü gibi içeriğinin büyük kısmı karışık yağlardan oluşuyor ve aromalar var . Bu ürünün Türkiye'ye gelmesine gerçekten çok sevindim ,babylipslerden çok fazla beklentim yoktu çünkü bu daha çok nemlendirme odaklı bir ürün . 
Normal fiyatı 9,90 yani 10TL
Ben indirimde 5tl ye aldım ✔️ Klasik ve vanilyalısını da merak ediyorum . Özellikle kokularını merak ediyorum .:) Çünkü frambuazlısı harika kokuyorr.
Gratis ve watsonslarda bulabilirsiniz ,ya da kozmetik marketlerde ,nivea satan çoğu mağazaya yavaş yavaş geliyor bilginiz olsun. 
Umarım sizleri yeterince bilgilendirebilmişimdir.:) sormak istediklerinizi aşağıda yorum olarak belirtebilirsiniz , bir sonraki yazıda görüşmek üzere . Kendinize çok iyi bakın .:)


7 yorum:

  1. Pratik bir ürün olmasa da severek kullanıyorum ben de canım :)
    Blogunu izlemeye aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle lipstick nemlendiricilerden farkı el kremi ambalajında olması ,:) ama olsun ben cok beğendim ve severek kullanıyorum . Ilgin için cok tesekkur ederim ben de hemen bakıyorum ben de:)

      Sil
  2. Aynen öyle lipstick nemlendiricilerden farkı el kremi ambalajında olması ,:) ama olsun ben cok beğendim ve severek kullanıyorum . Ilgin için cok tesekkur ederim ben de hemen bakıyorum ben de:)

    YanıtlaSil
  3. Ben yarın bir tane alıcam hem de frambuazlııııı!!!

    YanıtlaSil
  4. Orjinali dışında 3 çeşidine sahip olduğum ama ikisini keşke almasaydim dediğim ürün. Frambuazliya BA YIL DİM vanilyali ve adi suan aklima gelmeyen cesidi ehhh idare eder hafif bi renk verişi dudakları yumuşacık yapması tam aradığım şeyler ilk fırsatta stokta yerini alacak nivea lip Butter Frambuaz <3

    YanıtlaSil
  5. Orjinali dışında 3 çeşidine sahip olduğum ama ikisini keşke almasaydim dediğim ürün. Frambuazliya BA YIL DİM vanilyali ve adi suan aklima gelmeyen cesidi ehhh idare eder hafif bi renk verişi dudakları yumuşacık yapması tam aradığım şeyler ilk fırsatta stokta yerini alacak nivea lip Butter Frambuaz <3

    YanıtlaSil
  6. Bende frambuazlısı ve vanilyalısı var ilk frambuazlıyı almıştım sonra vanilyalı olan hediye gelmişti vanilyaliya bayılmistim. İkisini de uzun sure kullandiktan sonra bakis acim degisti vanilyanin bi sure sonra kokuau bi degisiyo ben vanilya hastasi bir insanimdir ama nivea lip butter frambuazlı enfesss <3

    YanıtlaSil