Etiketler

4 Nisan 2015 Cumartesi

GOSH Kuru Saçlar Için Bakim Kremi

Merhaba ! Bloğumun bugünkü konuğu ;Türkiye'ye yeni gelen Gosh markasının kuru saçlar için bakım kremi . Çevremde kullanan kimseyi görmedim ,blog yazılarında rastlamadım . Saç kremim de bitmek üzereyken alıp denemek istedim . Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum  , merak eden ,soru soranlar oldu ,şimdi ayrıntılardan bahsedeceğim .:) 
Benim saçlarım çok kuru yapıya sahip . O yüzden hep kuru saçlar için olan ürünleri kullanmak zorundayım ve sürekli bakım yağları kullanmam gerekiyor normal hale getirmek için . Bu serinin farklı saç tipleri için olanları da mevcut ,Gratis mağazalarında bulabilirsiniz . 
İzlenimlerime gelecek olursak , ilk başta kokusu traş losyonu gibi çok tuhaf .:) Rahatsız etmiyor da bariz yoğun bir şekilde traş losyonu kokuyor .
 Bildiğimiz kremsi beyaz yapısı var . 
Saçlarımı şampuanladıktan sonra suyun fazlalığını sıkıyorum ve ıslak saçıma uçlardan başlayarak uyguluyorum . Saç diplerime krem uygulamıyorum .
Diğer kremlerin aksine ,bu esnada kolay taranır yumuşak bir hal almıyor . Sanki suyun altında saçlarım daha da kuruyup sertleşiyor hissine kapıldım .Normalde kremliyken saçlarımı tararım ama bu sefer tarayamadım . Kuruttu ,matlaştırdı. 
Saçlarımı duştan sonra iyice kuruttum . Tuhaf bir şekilde yumuşadı . Düşünün ıslakken bile daha sert yapısı vardı saçlarımın. Bu da ikinci tuhaflık.:)

Açıklamasında pek birşey yazmıyor-sağlıklı canlı parlak saçlar vaat ediyor-
Ama sonraki kullanışlarımda da böyle canlılık parlaklık görmedim malesef . 
içeriğine de resme tıklayarak bakabilirsiniz. Shea Yağı ve bal esansı dışında öyle pek "yararlı" bir içeriğe sahip değil .
Fiyatına göre şişirilmiş bir ürün olduğunu düşünüyorum ,tabi kuru saçlar için olanı bende bu şekilde bir etki yarattı ,diğerlerini bilemem.
Fiyatı 19.90tl , ben indirimde almıştım 15tl civarına. Bu fiyata daha iyi sonuçlar veren birçok ürün var bence .
Benim izlenimlerim bu şekilde ,sorularınız varsa yanıtlamayı bekliyorum .
Bana instagram hesabımdan ulasabilirsiniz , bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)
www.instagram.com/isilinblogu

1 yorum:

  1. Yağlı bir saç yapısına sahibim genel olarak, yaşadığım şehirdeki Gratise henüz Gosh gelmedi gelince ürünü denemek isterim.Şişirilmiş bir ürün diye belirttin, sanırım indirimde alıp denemek en sağlıklı olanı olacak,teşekkürler.. Bu arada bende bloguma beklerim..Sevgiler..

    YanıtlaSil