Etiketler

23 Eylül 2015 Çarşamba

Kolay Smoothie Tarifi | Muzlu Doping Smoothie

Herkese yeniden merhaba !
 
Bugün farklı bir smoothie tarifiyle karşınızdayım. 
Geçtiğimiz günlerde buradaki pratik tarifi paylaşmıştım ve sizlerden de oldukça olumlu yorumlar aldım . Şimdi de yapmayı bir o kadar sevdiğim, hem lezzetli hem vitaminli , hem de doping etkisi yaratan bu muzlu içeceğin yapılışına geçmek istiyorum . ^^
 
Malzemeler:
♥️ 2 adet muz
♥️ 1 su bardağı yarım yağlı süt
♥️ 3-4 çay kaşığı bal
♥️ 1-2 tatlı kaşığı kakaolu fındık ezmesi (nutella)
♥️ Renk ve hafif tat vermesi için yarım paket kadar çilekli-kakaolu milkshake
♥️ 5-6 küp buz

Hazırlanışı :
♥️ Tüm malzemeleri blender yardımıyla iyice karıştırıyoruz.
İçeceğimiz hazır !
O kadar pratik ve lezzetli ki 5 dakikada hazır oluyor ,özellikle sabah uyandıktan sonra ve spordan sonra müthiş bir doping etkisi yaratıyor.
 
Bu lezzeti mutlaka deneyin, yorumlarınızı benimle paylaşın . ^^
 
 
bana isilisilblog@hotmail.com hesabından ulaşabilirsiniz.
ayrıca instagram ve youtube kanallarımdan beni takip etmeyi unutmayın.
 
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
Hoşçakalın
♥️


1 yorum: